ПРО ПРОЕКТ
Проект впроваджується в Макарівському районі Київської області та Дніпровському районі Дніпропетровської області, де були закриті інтернати та створені центри соціальної підтримки дітей та сімей «Промінь надії» та «Добре вдома» відповідно.
Мета проекту – забезпечити якість роботи і подальший розвиток сімейно-орієнтованих послуг в пілотних територіях в рамках адміністративно-територіальної реформи – децентралізації.
Період реалізації: 2017- 2020 роки.
ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?
Наш досвід засвідчив, що недостатньо просто створити послуги, необхідно ще й забезпечити їх високу якість та життєздатність. Для цього потрібно постійно досліджувати ефективність послуг, вивчати потреби жителів громади та створювати відповідні сервіси, щоб забезпечити ці потреби, виявляти прогалини у знаннях фахівців соціальної сфери та підвищувати їх професійний рівень і навички.
Питання якості та стабільності послуг у громадах стає особливо актуальним в умовах адміністративно-територіальної реформи – децентралізації. Створення та забезпечення функціонування якісних соціальних послуг у громадах стає відповідальністю керівників новостворених об’єднаних територіальних громад. При цьому вони часто не мають достатньо знань як втілити свої повноваження та побудувати адекватну соціальну політику на місцях.
Нижче наведені результати роботи двох Центрів за період 2011- 2018 років
Результати
- 2 центри соціальної підтримки дітей та сімей
- 0 дітей потрапили до інтернатів
- 3800 дітей та сімей отримали допомогу у новостворених послугах
РЕЗУЛЬТАТ
Забезпечення стабільного функціонування центрів соціальної підтримки дітей та сімей і малих групових будиночків в умовах децентралізації
Адміністративно-територіальна реформа в Україні – це виклик всій системі захисту дітей, що також на сьогодні реформується. Для забезпечення стабільного функціонування соціальних послуг у громадах в умовах децентралізації необхідно розробити нові механізми їх фінансування, алгоритм забезпечення повноважень та відповідальності громад і структур, відповідальних за захист прав дітей та підтримку сімей. Успішно апробовані нові механізми роботи послуг у громадах в умовах адміністративно-територіальної реформи можуть бути поширені на всій території України.
Підвищення кваліфікації персоналу та якості послуг
Робота з сім’ями та дітьми вимагає від персоналу центрів постійного розвитку професійних компетенцій та навичок. Важливо забезпечувати можливість для працівників знайомитися з передовим досвідом надання послуг та впроваджувати кращі інструменти соціальної роботи в практику центрів. Для попередження вигорання працівників та гарантії якості послуг необхідно проводити супервізії, аналіз реальних кейсів, виявляти прогалини роботи та пропонувати методи їх усунення.
Моніторинг та оцінка якості послуг
Підтримка якості послуг потребує постійного відстеження процесів та результатів роботи центрів. Для цього ми розробили інструмент моніторингу та оцінки (МіО), що допоможе ефективно слідкувати за ситуацією та вчасно реагувати на зміни длявпливу на якість послуг. МіО дозволяє залучити до процесу збору та аналізу інформації працівників центру, отримувачів послуг і партнерів.
- + Про проект
-
ПРО ПРОЕКТ
Проект впроваджується в Макарівському районі Київської області та Дніпровському районі Дніпропетровської області, де були закриті інтернати та створені центри соціальної підтримки дітей та сімей «Промінь надії» та «Добре вдома» відповідно.
Мета проекту – забезпечити якість роботи і подальший розвиток сімейно-орієнтованих послуг в пілотних територіях в рамках адміністративно-територіальної реформи – децентралізації.
Період реалізації: 2017- 2020 роки.
ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?
Наш досвід засвідчив, що недостатньо просто створити послуги, необхідно ще й забезпечити їх високу якість та життєздатність. Для цього потрібно постійно досліджувати ефективність послуг, вивчати потреби жителів громади та створювати відповідні сервіси, щоб забезпечити ці потреби, виявляти прогалини у знаннях фахівців соціальної сфери та підвищувати їх професійний рівень і навички.
Питання якості та стабільності послуг у громадах стає особливо актуальним в умовах адміністративно-територіальної реформи – децентралізації. Створення та забезпечення функціонування якісних соціальних послуг у громадах стає відповідальністю керівників новостворених об’єднаних територіальних громад. При цьому вони часто не мають достатньо знань як втілити свої повноваження та побудувати адекватну соціальну політику на місцях.
Нижче наведені результати роботи двох Центрів за період 2011- 2018 років
Результати
- 2 центри соціальної підтримки дітей та сімей
- 0 дітей потрапили до інтернатів
- 3800 дітей та сімей отримали допомогу у новостворених послугах
РЕЗУЛЬТАТ
0центри соціальної підтримки дітей та сімей0дітей потрапили до інтернатів0дітей та сімей отримали допомогу у новостворених послугах - + Компоненти
-
Забезпечення стабільного функціонування центрів соціальної підтримки дітей та сімей і малих групових будиночків в умовах децентралізації
Адміністративно-територіальна реформа в Україні – це виклик всій системі захисту дітей, що також на сьогодні реформується. Для забезпечення стабільного функціонування соціальних послуг у громадах в умовах децентралізації необхідно розробити нові механізми їх фінансування, алгоритм забезпечення повноважень та відповідальності громад і структур, відповідальних за захист прав дітей та підтримку сімей. Успішно апробовані нові механізми роботи послуг у громадах в умовах адміністративно-територіальної реформи можуть бути поширені на всій території України.
Підвищення кваліфікації персоналу та якості послуг
Робота з сім’ями та дітьми вимагає від персоналу центрів постійного розвитку професійних компетенцій та навичок. Важливо забезпечувати можливість для працівників знайомитися з передовим досвідом надання послуг та впроваджувати кращі інструменти соціальної роботи в практику центрів. Для попередження вигорання працівників та гарантії якості послуг необхідно проводити супервізії, аналіз реальних кейсів, виявляти прогалини роботи та пропонувати методи їх усунення.
Моніторинг та оцінка якості послуг
Підтримка якості послуг потребує постійного відстеження процесів та результатів роботи центрів. Для цього ми розробили інструмент моніторингу та оцінки (МіО), що допоможе ефективно слідкувати за ситуацією та вчасно реагувати на зміни длявпливу на якість послуг. МіО дозволяє залучити до процесу збору та аналізу інформації працівників центру, отримувачів послуг і партнерів.